Hvorfor Juvelen Spa velger FixIT

Spa med teknosuksess

Juvelen Spa i Harstad har vært kunde hos salongløsningen FixIT i mer en 10 år. De er en forholdsvis liten salong, men likevel en av de flinkeste i klassen på bruk av ny teknologi.
–Det er sterk konkurranse i markedet, men vi er med. Vi ønsker å være tilstede der kundene er og på kundenes premisser, sier daglig leder Nina Bergesen.

Vi hadde ikke vært der vi er i dag uten FixIT.

Juvelen Spa har et aktivt fokus på kommunikasjon med kundene gjennom nettsiden, DM-aktiviteter på SMS, i sosiale medier og timebestilling på nett og mobil og. De har til og med sine egen blogg.
–Timebok på nett var et stort steg for oss da det kom, og virkelig noe som differensierte FixIT fra de andre leverandørene i markedet. Men den sanne revolusjonen er Timebestillings-app’en. Vi er tilgjengelig for våre kunder 24-timer i døgnet og kundene elsker det, sier Nina.

ref_juvelen-spaDet har sine fordeler å være Premium Partner

Årlig gjennomfører FixIT flere samlinger med sine Premium Partnere for å gjøre de bevisst på hva som skjer rundt dem og gi de et konkurransefortrinn. Det var på en slik samling Nina bestemte seg for å gjøre det enda enklere å bestille time i salongen.
–Når jeg får presentert rapporter som viser at kunder med timebestillings-app bestiller time hyppigere og legger igjen mer penger i salongen er det ikke lengre et valg, det er en nødvendighet for videre drift, sier Nina og fortsetter. Hvem kan si nei til en løsning som gir økt inntjening og setter kundene førersete ved å tilby enkle, smarte og kundevennlig løsninger de selv ønsker?

Nina er en tidlig bruker av ny teknologi og ros sitter løst når hun snakker om hvordan FixIT-teknologien bidrar til å differensiere Juvelen Spa i et konkurranseutsatt markedet.
–Det er enkelt å måle aktiviteten i alle salgskanalene våre, og salongen får den hjelpen og opplæringen vi ønsker. Det er lett å holde fokus på vårt eget fagfelt og gjøre det vi kan for å gi våre kunder et variert og godt tilbud. Men kundene må kjenne til oss og  finne oss. Her er FixIT helt super og hjelper oss å sette det hele i perspektiv.

Vi er tilgjengelig for våre kunder 24 timer i døgnet, og kundene våre elsker det.

Etter tett og godt samarbeid i over 10 år har Nina Bergesen ingen problemer med å anbefale FixIT til andre i bransjen.
–Nei, det har jeg ikke. Det er befriende å ha en samarbeidspartner som hjelper oss å henge med på teknologi og medievaner. De gjør oss gode og det gir oss resultater, sier Nina. For oss er FixIT helt genialt. Vi hadde ikke vært der vi er i dag uten FixIT.

En god hjelper i en hektisk hverdag!

Suksessen til Juvelen Spa har i stor grad vært styrt av Ninas evne til å bruke verktøyene hun har tilgjengelig på en god måte.
–I en hektisk hverdag er det veldig bra med et godt system og en oversiktlig database hvor jeg kan hente ut rapporter helt fra oppstarten og frem til i dag. Det er slik vi lærer kundene å kjenne, sier Nina. I tillegg hjelper FixIT oss med målsettinger og hvordan vi best skal nå de. Rett og slett en god hjelper i en hektisk hverdag, avslutter Nina Bergesen.

Neste prosjekt

Neste prosjekt for salongen er å se nærmere på et fordelsprogram. –Vi har sett på dette stund nå, men vi tar en ting om gangen. Først skal vi se hvordan fordelsprogrammet best kan tilføre en verdi for kundene og som knytter dem tettere til salongen. Sammen med FixIT skal vi finne den beste løsningen for oss. Jeg har tro på at det kommer til å bli nok en suksess, sier daglig leder i Juvelen Spa Nina Bergersen.

 Salongen får den hjelpen og opplæringen vi ønsker.

Comments are closed.