Hvorfor Look at Me velger FixIT

I februar 2011 åpnet daglig leder Tina Madeleine Næss frisør og hudpleiesalongen Look at Me på Skøyen. Hun har god erfaring med FixIT fra samme kjede i VG Passasjen, så valget av samarbeidspartner var aldri vanskelig.
–Jeg har jobbet med FixIT i over fire år, og for oss ser jeg ingen alternativer til å bruke FixIT. Ingen andre leverandører kan tilby den samme helheten og kvaliteten, sier Tina Madeleine.

Som en kjede får vi veldig mye igjen for å være FixIT-kunde.

–Som en kjede får vi veldig mye igjen for å være FixIT-kunde. Vi har tilgang på alle kundedata og hele vår produktkatalog via en felles innlogging, og kan enkelt oppdatere timelistene i salongene. I tillegg er det enkelt for kundene å velge ønsket avdeling i vår felles timebestillings-app. Dette sparer oss for mye arbeid, og vi kan ha fokus på det vi gjør best. Derfor anbefaler jeg FixIT. Det finnes gjerne aktører som er rimeligere, men totalløsningene til FixIT kan ingen andre i markedet måle seg med. De er verdt hver eneste krone.

De er verdt hver eneste krone.

For Look at Me og daglig leder Tina Madeleine er det viktig at alle ansatte holder seg oppdatert innen salongens fagfelt med kontinuerlig kursing og faglig påfyll.
–For oss handler det om å gi en helhetlig og skreddersydd kundeopplevelse, hver gang. Da er det veldig viktig at vi er i forkant av nye trender og moter. Slik jobber også FixIT. De kjenner oss og bransjens utfordringer, og holder oss oppdatert  ved å arrangere kurs og samlinger. Det er alltid produktivt og vi lærer noe nytt hver gang. De er veldig flink til å lytte, og tilpasse de nye løsningene til vårt behov. På mange måter er FixIT premissleverandør for teknologien i vår bransje. De har oversikten og ser helheten slik at vi slipper. Det er takket være FixIT vi har vært i forkant på teknologi og dermed også i tråd med de voksende forventningene fra våre kunder. Jeg tror faktisk vi var en av de første med timebestillings-app i Oslo, sier Tina Madeleine.

De kjenner oss og bransjens utfordringer.

ref_look-at-me2FixIT er kjent for sine enkle og automatiserte løsninger som knytter kundene tettere til salongene. Det handler alltid om å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv, for salongen og for kundene.

–Vi har fått god hjelp av FixIT til å bygge lojalitet blant våre kunder og ikke minst til å nå ut til en større kundegruppe. De har blant annet arrangert konkurranser hvor vinneren får en ny bil. FixIT ordner alt det praktiske for oss, og det eneste kundene må å gjøre er å laste ned appen, sier Tina Madeleine med et smil og fortsetter.

Jeg får stadig tilbakemeldinger fra kunder om hvor fantastisk den er.

–Timebestillings-appen er og blir genial. Jeg får stadig tilbakemeldinger fra kunder om hvor fantastisk den er. De bestiller neste behandlingstime selv og har full oversikt over tidligere besøk samt fordelspoeng, og de digger det. Best av alt er at vi slipper å løpe etter telefonen. Den endret salonghverdagen fra dag en, og den blir stadig bedre. Nå kan jeg også legge inn kampanjer, tjenestetilbud og nyheter direkte i appen, som kundene får opp som en pushmelding på sin smarttelefon. Responsen på disse aktivitetene har vært svært god, og på denne måten kommuniserer vi med kundene på deres premisser.

Look at Me innførte sitt fordelsprogram som svar på den økende konkurransen fra produktleverandører på nett, og det fungerer.
–Netthandel er blitt en reell trussel for varesalg i salongen, men det kan aldri erstatte den oppfølgingen og de råd vi gir våre kunder ansikt til ansikt. Fordelsprogrammet gir våre kunder noe tilbake for å være lojal, og det knytter dem sterke til salongen. Dette var noe kundene våre ville ha og med FixIT var programmet på plass på en – to – tre. Flere kunder har også poengtert at fordelsprogrammet gjør at de alltid velger oss fremfor andre alternativ.

Fordelsprogrammet gir våre kunder noe tilbake for å være lojal.

Det har vært en spennende reise så lang og jeg gleder meg til fortsettelsen. Det eneste som er sikkert er at det er med FixIT vi vil lykkes, også i fremtiden,  sier daglig leder Tina Madeleine Næss.

Comments are closed.