Hvorfor Saxen Frisør velger FixIT

Hildegunn Heggernes

Saxen Frisør AS

Medarbeidere: 21
Eier: Hildegunn Heggernes
Sted: Kleppestø og Strusshamn, Askøy
www.saxen.as

Vil belønne lojale kunder

Lojale kunder skal oppleve at de blir premiert, det er grunnen til at vi nå har startet opp et bonusprogram. Foreløpig ser det lovende ut, vi har økt omsetninngen og besøksfrekvensen etter at vi startet med dette.

For å belønne lojale kunder, innførte vi et bonusprogram i februar. Dette innebærer at kunden får 10% rabatt på det de betaler i kassen.

Poenget er at kundene skal bli enda mer interessert i å bruke oss. Vi ønsker at de skal få en større binding til salongen.

Det er klart det koster å gi rabatter, men jeg betrakter dette som et markedsføringstiltak. Vi vil ha flere kunde inn døren, og vi vil ta vare på de kundene vi har. Lojalitet må belønnes.

Comments are closed.