Bransjens beste kundeprogram

Din vei for å beholde og tiltrekke nye kunder

Vi har satt sammen et kundeprogram som ingen andre i markedet kan måle seg med. Salongen kommer garantert til å tiltrekke flere nye kunder og ikke minst kommer til å styrke lojaliteten og øke besøkshyppigheten til dine eksisterende kunder. Alt på ett sted. Gjennom løsninger som timebestilling og varebestilling via app og egen nettsider, Facebook-oppsett og kampanjeutforming, fordelsprogram mm. Det er her FixIT-opplevelsen virkelig kommer til syne for dine kunder.

Timebestilling på nett og mobil

Vær tilgjengelig for dine kunder hele året – hele døgnet. Salongens kunder kan nå enkelt registrere eller oppdatere sin kundeinformasjon, og bestille time direkte fra salongens egne nettsider. Dette synkroniseres direkte mot lokale kundedata i salongen. Les mer.
knapp_app_store  knapp_google_play

Nettsider

Nettsider er en viktig kanal for å presentere salongen, de ansatte og ikke minst holde nye og gamle kunder oppdatert på hva som skjer i og rundt salongen. Som Premium Partner kan du sammen med våre webdesignere utforme ditt eget unike nettsted. Helt kostnadsfritt! Les mer.

Facebook

Vi bistår med kampanjemateriell og oppdatering av sidene når vi setter igang konkurranser.

Varebestilling og hent i butikk

Gi dine kunder muligheten til å bestille de beste tilbud og kampanje-produkter direkte i app’ eller på nett. Produktene kan bestilles direkte i app’en samtidig som neste behandlingstime legges inn. Dersom et fremtidig besøk allerede er lagt til kan varen enkelt knyttes opp mot kommende time. Betaling for varer og tjenester gjøres i kassen på vanlig måte.

Kundene kan også velge ”hent i butikk” og varen  vil være klar 30 minutter etter bestilling. Dersom varen ikke hentes inne 2 virkedager frigjøres bestillingen.

Kundekommunikasjon / DM

SMS-påminnelser om time til dine kunder og et intuitivt DM-verktøy for SMS og e-post når du har nyheter å dele med dine kunder.

Fordelsprogram

Mulighet for inndeling av kunder i kundeklubb, Vip-kunder, idrettslag, studio active, familie, osv. Kundeklubb kan knyttes ytterligere opp mot bonussystem.

Dersom du er klar for å løfte salongen til nye høyder så er vi kun en telefon unna. Ta kontakt så legger vi frem hele FixIT-opplevelsen for deg. Er du fremdeles glad i å føre inn timebesøk for hånd, etter at kundene ringer inn timebestillingen så er gjerne ikke vi rett for deg. Men om du er klar for å tilpasse salongen til morgendagens utfordringer, da vet du hva du må gjøre – kontakt oss.

Tilgjengelig kundeservice

Svært mange av våre samarbeidspartnere har i de senere årene sett seg nødt til å utvide åpningstidene i sine salonger. Dette for å møte etterspørselen i markedet om mer fleksible åpningstider. Mange sentersalonger har også pålegg fra senterledelsen om å ha åpent i senterets åpningstid. Les mer.

 

ref_bustetrollet-frisorVi innførte fordelsprogrammet for å gi tilbake til våre kunder og ikke minst sikre en kontinuitet for fremtiden.

— Paul Bøhn, Bustetrollet Frisør

Comments are closed.