Tilgjengelig kundeservice

12,5 timers support alle hverdager fra 8.30 til 21 og åtte timer på lørdager fra 10 til 18.

Svært mange av våre samarbeidspartnere har i de senere årene sett seg nødt til å utvide åpningstidene i sine salonger. Dette for å møte etterspørselen i markedet om mer fleksible åpningstider. Mange sentersalonger har også pålegg fra senterledelsen om å ha åpent i senterets åpningstid.

Dette skaper igjen et behov for å kunne komme i kontakt med vårt FixIT Kundesenter for å få hjelp til den daglige datadriften om man skulle ha behov for det.

Som FixIT Premium Partner treffer du oss nå fra klokken 08.30 til 21.00 alle hverdager og 10.00 til 18.00 på lørdager.

Utvidet support tar hensyn til åpningstider for salonger i kjøpesentre, men er også rettet mot ledere og medarbeidere som ønsker support til FixIT Online-relaterte spørsmål.

 

ref_annes-hardesignSystemene fungere som lovet, og de ansatte synes det er enkelt å bruke. FixIT yter også topp service, og er hurtig ute dersom jeg trenger bistand med utstyr.

— Anne M. Haugland, Annes Hårdesign

Comments are closed.